CNK 2011 – Etapa a 6-a Regulament Particular

1. ORGANIZATOR FEDERATIA ROMANA DE KARTING

Adresa: 525400, Targu Secuiesc, Str: Orban Balazs Nr: 16; tef: 0267-364822

site: www.frk.com.ro; e-mail: office@frk.com.ro

2. STATUTUL CONCURSULUI: CNK – etapa nr. 6

Concursul se desfăşoară cu respectarea prevederilor din:

Codul Sportiv Internaţional FIA

Regulamentul Internaţional de Karting

Regulamentul Naţional de Karting

Prezentul Regulament Particular

3. AUTORITATEA SPORTIVA NATIONALA:

ACR – CNAK – Bdul Banu Manta nr.21 sect. 1; – tef: 021.2224124; – fax:021.2224123;

4. DATA SI LOCUL DESFĂŞURĂRII: 2-4.09.2011 pista Selena Str. Chimiei nr.12, Bacau, tef/fax: 0234/585659 ; e-mail :.selena_ms@rdslink.ro

5. DATE TEHNICE CIRCUIT: lungime: 1244 m. sensul de parcurgere: invers sensului acelor de ceasornic. Pilotul aflat in pole position va lua startul in cursa de pe partea stanga a pistei.

6. PANOUL OFICIAL DE AFISAJ: Padoc – zona cantar

7. INSCRIERI: – deschiderea înscrierilor regulamentare: 22.08.2011

– închiderea înscrierilor regulamentare: vineri 02.09.2011 ora :18.00

8. VERIFICARI SPORTIVE SI ADMINISTRATIVE: loc secretariat vineri 02.09.2011, orele 16:00-18:00

9. VERIFICARI TEHNICE SI VALIDARI: loc parc asistenţă sosire, sâmbătă 02.09.2011 conform programului pe clase.

10. BRIEFING (întâlnire obligatorie cu concurenţii şi piloţii):

Prezenta tuturor concurentilor si pilotilor inscrisi in concurs este obligatorie pe toata durata briefing-ului. Absenta conduce la sanctiuni sau la o posibila excludere din concurs.

Obiectul briefing-ului : reamintirea tuturor concurentilor si pilotilor punctele specifice ale Regulamentului Particular referitor la organizarea concursului ;

amintirea notiunilor generale de securitate si cele specifice ale circuitului

* pista zona start sosire sambata ora 13:50

11. PROCEDURA DE START:

La sfarsitul ultimei sesiuni de antrenamente cronometrate, lista pilotilor calificati va fi publicata oficial impreuna cu grilele de start, numai pilotii aflati pe aceasta lista vor fi autorizati sa ia startul in manse.

Accesul in pregrila va fi oprit cu cinci minute inaintea orei prevazute pentru plecarea in mansa, orice kart care nu s-a prezentat pana in acel moment, nu-si va putea ocupa locul prestabilit decat cu acordul Comisarilor Sportivi.

Lansarea in turul de formare va fi precedata de prezentarea panourilor care anunta :

– 5 minute

– 1 minut

– porniti motoarele

12. COMITET DE ORGANIZARE:

Preşedintele C. C. S.:  Corneliu Popescu

Comisar sportiv: Calin Herascu

Comisar sportiv: Dumitru Rusanescu

Director concurs: Alexandru Godri

Director mansa: Alin Postelnicu

Cronometror: Torok Istvan

Secretara Sef: Bicskei Kati

Secretara: Mirela Argesanu

Comisar tehnic: Mario Pacella

Ajutor verificare tehnica: Marius Martin

Sef pregrila: Alexandru Nicolescu

Resp. parc inchis: Gergely Laszlo

Sef traseu:

Sef parc anvelope: Jakab Laszlo

NOTA : Antrenamentele libere se desfasoara pe raspunderea exclusiva a concurentilor si a pilotilor.

13. AFISAREA CLASAMENTELOR PROVIZORII: dupa terminarea mansei pentru fiecare clasa.

14. TIMP PENTRU CONTESTATII:15 min,dupa intrarea in parcul inchis a ultimului kart din mansa pentru fiecare clasa.

15. AFISAREA CLASAMENTELOR DEFINITIVE

16. PREMII: Cupe, diplome etc. pentru locul 1,2 si 3 la fiecare clasa.

17. FESTIVITATEA DE PREMIERE: duminica,ora 16:00.

18. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica in avans programul orar daca situatia

o impune,tinind cont de numarul de piloti inscrisi la clase.

CCS poate decide modificarea ordinii de desfasurare a claselor in timpul manselor.

19. Sportivii sunt obligati ca in perioada orara 8:30-10:30, inainte de verificarea tehnica

initiala sa predea la parcul de anvelope toate anvelopele (pentru uscat sau pentru ploaie) ce vor fi utilizate in concurs pentru a fi montate in prezenta arbitrilor !

20. NOTE IMPORTANTE !!!

a. Motoarele utilizate in concurs la clasa Pufo si Mini trebuie prevazute cu sisteme sigure de sigilare atat a cilindrului cat si a chiulasei, dar nu se vor sigila decat aleatoriu la cererea delegatului tehni sau a pilotului.

b. Benzina de concurs : Petrom 95- Clasa :Pufo,Mini si N60

Petrom 99 – Clasa :KF3,KF2 si KZ2

– pentru clasele : Pufo, Minisi N60 – 8 l

– pentru clasele, KF3,KF2 si KZ2 – 15 l

c. Delegatii cluburilor vor aduce la cunostintele membrilor ca:

– Fumatul in zonele restrictionate regulamentar este strict interzis

– Fumatul in zona padddock este permis numai in zonele strict amenajate

– Fiecare zona din paddock ocupata de o echipa trebuie sa aiba in dotare mijloace de lupta cu focul eficiente (stingatoare)

– Este strict interzis focul deschis in zona paddock-ului(gratare cu carbuni, lampa de benzina pentru ars tobe)

– Fiecare participant la concurs este rugat sa pastreze curatenia si integritatea dotarilor pistei

– Abaterile vor fi sanctionate pecuniar corespunzator de catre organizator

De asemenea, ai putea dori...