Regulament particular – CNK – Etapa a V-a -Bucureşti
1. STATUTUL CONCURSULUI: CNVCK – etapa nr. 5
Concursul se desfăşoară cu respectarea prevederilor din:
Codul Sportiv Internaţional FIA
Regulamentul Internaţional de Karting
Regulamentul Naţional de Karting
Prezentul Regulament Particular
2. AUTORITATEA SPORTIVA NATIONALA:
ACR – CNAK – Bdul Banu Manta nr.21 sect. 1; – tef: 021.2224124; – fax:021.2224123;
3. DATA SI LOCUL DESFĂŞURĂRII: 19-21.08.2011 pista AMCKART Sos de Centura nr.5A Bucuresti, tef/fax: 021/2675686 ; e-mail office@amckart.ro.
4. DATE TEHNICE CIRCUIT: lungime: 1246 m. sensul de parcurgere: invers sensului acelor de ceasornic.
5. PANOUL OFICIAL DE AFISAJ: Padoc – zona cantar
6. INSCRIERI: – deschiderea înscrierilor regulamentare: luni 08.08.2011
– închiderea înscrierilor regulamentare: vineri 19.08.2011 ora :18.00
7. VERIFICARI SPORTIVE SI ADMINISTRATIVE: loc secretariat vineri 19.08.2011, orele 16:00-18:00
8. VERIFICARI TEHNICE SI VALIDARI: loc parc asistenţă sosire, sâmbătă 30.07.2011 conform programului pe clase.
9. BRIEFING (întâlnire obligatorie cu concurenţii şi piloţii):
Prezenta tuturor concurentilor si pilotilor inscrisi in concurs este obligatorie pe toata durata briefing-ului. Absenta conduce la sanctiuni sau la o posibila excludere din concurs.
Obiectul briefing-ului : reamintirea tuturor concurentilor si pilotilor punctele specifice ale Regulamentului Particular referitor la organizarea concursului ;
amintirea notiunilor generale de securitate si cele specifice ale circuitului
* pista zona start sosire sambata ora 13:50
10. PROCEDURA DE START :
La sfarsitul ultimei sesiuni de antrenamente cronometrate, lista pilotilor calificati va fi publicata oficial impreuna cu grilele de start, numai pilotii aflati pe aceasta lista vor fi autorizati sa ia startul in manse.
Accesul in pregrila va fi oprit cu cinci minute inaintea orei prevazute pentru plecarea in mansa, orice kart care nu s-a prezentat pana in acel moment, nu-si va putea ocupa locul prestabilit decat cu acordul Comisarilor Sportivi.
Lansarea in turul de formare va fi precedata de prezentarea panourilor care anunta :
– 5 minute
– 1 minut
– porniti motoarele
11. COMITET DE ORGANIZARE :
Observator ASN |
Ion OLARU |
Preşedintele C. C. S. |
Corneliu POPESCU |
Comisar sportive |
Calin HERASCU |
Comisar sportive |
Dumitru RUSANESCU |
Director concurs |
Alexandru GODRI |
Director mansa |
Alin POSTELNICU |
Cronometror sef |
Dragos DUMITRESCU |
Secretara Sef |
Bicskei Kati |
Secretara |
Mirela ARGESANU |
Delegat tehnic |
Mario PACELLA |
Sef verificare tehnica |
Marius MARTIN |
Sef pregrila |
Ambrus Kata |
Sef parc inchis |
Marius BALUTA |
Sef traseu |
Vlad GORNEANU |
Sef parc anvelope |
Szigeti Laszlo |
NOTA : Antrenamentele libere se desfasoara pe raspunderea exclusiva a concurentilor si a pilotilor.
12. AFISAREA CLASAMENTELOR PROVIZORII :dupa terminarea mansei pentru fiecare clasa.
13. TIMP PENTRU CONTESTATII :15 min,dupa intrarea in parcul inchis a ultimului kart din mansa pentru fiecare clasa.
14. AFISAREA CLASAMENTELOR DEFINITIVE
15. PREMII :Cupe, diplome etc. pentru locul 1,2 si 3 la fiecare clasa.
16. FESTIVITATEA DE PREMIERE : duminica,ora 16:00.
17. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica in avans programul orar daca situatia
o impune,tinind cont de numarul de piloti inscrisi la clase.
CCS poate decide modificarea ordinii de desfasurare a claselor in timpul manselor.
18. Sportivii sunt obligati ca in perioada orara 8:30-10:30, inainte de verificarea tehnica
initiala sa predea la parcul de anvelope toate anvelopele (pentru uscat sau pentru ploaie) ce vor fi utilizate in concurs pentru a fi montate in prezenta arbitrilor !
19. NOTE IMPORTANTE !!!
- Motoarele utilizate in concurs la clasa Pufo si Mini trebuie prevazute cu sisteme sigure de sigilare atat a cilindrului cat si a chiulasei, dar nu se vor sigila decat aleatoriu la cererea delegatului tehni sau a pilotului.
- Benzina de concurs : OMV 95- Clasa :Pufo,Mini si N60
OMV 100 – Clasa :KF3,KF2 si KZ2
– pentru clasele : Pufo, Minisi N60 – 8 l
– pentru clasele, KF3,KF2 si KZ2 – 15 l
Delegatii cluburilor vor aduce la cunostintele membrilor ca:
– Fumatul in zonele restrictionate regulamentar este strict interzis
– Fumatul in zona padddock este permis numai in zonele strict amenajate
– Fiecare zona din paddock ocupata de o echipa trebuie sa aiba in dotare mijloace de lupta cu focul eficiente (stingatoare)
– Este strict interzis focul deschis in zona paddock-ului(gratare cu carbuni, lampa de benzina pentru ars tobe)
– Fiecare participant la concurs este rugat sa pastreze curatenia si integritatea
dotarilor pistei
Abaterile vor fi sanctionate pecuniar corespunzator de catre organizator